Pelaksanaan Modul Teknologi Maklumat Dalam Kurikulum Kebangsaan Oleh Pihak Luar Dalam Jadual Waktu Rasmi Persekolahan Di Sekolah KPM - ::::: Aku Budak Trolak :::::

Blog generasi peneroka FELDA

Khamis, 16 Mei 2019

Pelaksanaan Modul Teknologi Maklumat Dalam Kurikulum Kebangsaan Oleh Pihak Luar Dalam Jadual Waktu Rasmi Persekolahan Di Sekolah KPM

Kurikulum Kebangsan memperuntukkan pelaksaan modul Teknoogi Maklumat dan Komunikasi secara merentas semua mata pelajaran seperti ketetapan dalam spesifikasi KSSR (Semakan 2017) bermula murid Tahun 1.

Arahan pelaksanan ini dikuat kuasakan melalui Surat Siaran KPM Bilangan 1 Tahun 2017 Pelaksaan Modul Teknologi Maklumat dan Komunikasi di bawah Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Semakan 2017) mulai tahun 2017 bertarikh 6 Januari 2019.

Berikut ialah Surat Siaran Kementerian Pendidikan Malaysia Bil.6 Tahun 2019 Pelaksanaan Modul Teknologi Maklumat Dalam Kurikulum Kebangsaan Oleh Pihak Luar Dalam Jadual Waktu Rasmi Persekolahan Di Sekolah Kementerian Pendidikan Malaysia.


Klik Sini Untuk Muat-Turun

IlyTrolak: "Text Here"
Komen, pendapat dan cadangan dari pihak pembaca yang budiman, amat kami hargai dan didahului ucapan terima kasih PERINGATAN: Aku Budak Trolak tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pelawat laman ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik laman. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pelawat laman itu sendiri.

1 ulasan:

  1. Numpang promo ya Admin^^
    ingin mendapatkan uang banyak dengan cara cepat
    ayo segera bergabung dengan kami di ionqq^^com
    add Whatshapp : +85515373217 || ditunggu ya^^

    BalasPadam