Perancangan Strategik JPN Perak 2020 - 2024 - ::::: Aku Budak Trolak :::::

Blog generasi peneroka FELDA

Isnin, 17 Ogos 2020

Perancangan Strategik JPN Perak 2020 - 2024

Jabatan Pendidikan Negeri Perak telah melancarkan Perancangan Strategik (PS) Jabatan Pendidikan Negeri Perak (JPNPk) bagi Tahun 2020 hingga 2024. PS kali ini telah memaparkan visi baharu JPNPk iaitu Pendidikan Berkualiti, Sekolah Unggul, Murid Holistik.

Selain itu juga JPNPk telah memilih "Penyampaian Pendidikan Berkualiti Untuk Membangun Sekolah Unggul Bagi Menyediakan Murid Kalis Masa Hadapan" sebagai misi dalam menyampai hasrat visi.

Motto "We Deliver" Melambangkan warga JPN Perak, PPD dan sekolah sebagai satu organisasi kebersamaan yang kukuh, mantap dan sentiasa bersedia dalam menyampaikan ilmu, maklumat, pengetahuan dan nilai murni. JPN Perak komited dalam melahirkan modal insan, mewujudkan pendidikan berkualiti, sekolah unggul, murid holistik.

Di sini dilampirkan Dokumen Perancangan Strategik Jabatan Pendidikan Negeri Perak dalam format Microsoft Powerpoint (.pptx) yang boleh dibuat pindaan untuk kegunaan mengikut kesesuaian pihak sekolah.
Klik Sini Untuk Muat Turun
IlyTrolak: "Satu persediaan dalam menghadapi Gelombang Ke-3 PPPM"
Komen, pendapat dan cadangan dari pihak pembaca yang budiman, amat kami hargai dan didahului ucapan terima kasih PERINGATAN: Aku Budak Trolak tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pelawat laman ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik laman. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pelawat laman itu sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan