Tip-Tip Pendapatan Pengiriman Mel Terus Dari Rumah - Siri 6 - ::::: Aku Budak Trolak :::::

Blog generasi peneroka FELDA

Ahad, 8 Disember 2019

Tip-Tip Pendapatan Pengiriman Mel Terus Dari Rumah - Siri 6

RINGKASAN PANDUAN PROGRAM

Langkah Pertama

1.Letakkan iklan di akhbar harian atau mingguan ataupun di mana- mana tempat yang anda fikir perlu.

2. Fotostatkan risalah PROGRAM PENGIRIMAN MEL - TERUS DARI RUMAH ini sebanyak lebih kurang 50- 100 salinan.

3. Tindakbalas daripada iklan anda dijangkakan pasti hebat. Kirimkan katalog yang anda fotostatkan dahulu dan tunggu tindakbalas yang selanjutnya.

4. Apabila anda menerima tindakbalas daripada peserta program ini, kali ini mereka akan menghantar wang pos atau tunai sebanyak RM 40. Hantarkan buku program urusniaga dari rumah dengan risalah yang anda fotostatkan dahulu dan kumpulkan wang anda ataupun belanjakan sesuka hati anda.

5. Fotostatkan Risalah Pengiriman Mel- Terus Dari Rumah di mana bahagian ruang nama dan alamat dikosongkan dan Buku Program Pengiriman Dari Rumah dan hantarkan kepada pesanan yang anda terima sebelum ini.

Program ini akan terhenti di sini. Anda akan menikmati hasil yang cukup lumayan sekiranya anda sentiasa mengiklankan urusniaga anda. Seterusnya jika anda berminat untuk mendapatkan hasil yang lebih daripada itu, anda boleh meneruskan ke peringkat yang akan disebutkan di bawah ini.

Langkah Selanjutnya

1. Gunakan duit yang terkumpul tersebut, daftarkan perniagaan anda dengan jabatan perniagaan yang berhampiran.

2. Ambil sijil pendaftaran tersebut.

3. Buka satu akaun buku bank yang berdekatan kerana para pelanggan anda mungkin menggunakan cek berpalang. Jangan lupa membawa sijil pendaftaran dan rubber stemp syarikat anda.

4. Buat cetakan atau fotostatkan surat berkepala jenama syarikat anda sebanyak 50- 100 salinan.

5. Tuliskan surat tersebut dan hantarkan kepada pembekal atau pengeluar untuk mendapatkan katalog- katalog mereka.

6. Apabila katalog jualan tiba, copkan katalog tersebut dengan jenama syarikat anda, masukkan kedalam sampul surat dan poskan kepada pelanggan di mana anda akan ditunjukkan bagaimana untuk mendapatkan senarai alamat- alamat pelanggan yang berkemungkinan berminat untuk membeli barangan yang anda poskan.

7. Apabila pelanggan anda memesan barangan yang ada di dalam katalog tersebut maka hubungi pihak pembekal atau pengeluar untuk memesan barangan tersebut untuk terus dihantarkan kepada pelanggan dan pihak pembekal akan mengirimkan komisen dan bonus selepas pelanggan itu membayar harga barangan tersebut.

IlyTrolak: "Text Here"
Komen, pendapat dan cadangan dari pihak pembaca yang budiman, amat kami hargai dan didahului ucapan terima kasih PERINGATAN: Aku Budak Trolak tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pelawat laman ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik laman. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pelawat laman itu sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan