MP Pembangkang Keluar Dewan Kecuali KJ - ::::: Aku Budak Trolak :::::

Blog generasi peneroka FELDA

Isnin, 16 Julai 2018

MP Pembangkang Keluar Dewan Kecuali KJ

KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen pembangkang telah keluar dari Dewan Rakyat sebagai protes terhadap penceramah baru, bekas hakim Mahkamah Rayuan Mohamad Ariff Md Yusof.

Mereka berkata mereka tidak berpuas hati dengan pilihan calon kerana ia tidak mengikut arahan tetap.

Hanya Ahli Parlimen Rembau Khairy Jamaluddin yang tinggal di Dewan.


Ahli Parlimen Rembau, Khairy Jamaluddin duduk bersendirian di bangku pembangkang selepas rakan-rakan MP berjalan keluar sebagai protes.

Ariff, yang bersumpah pada pagi ini, telah dilantik sebagai pembicara baru berikutan cadangannya oleh Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad, yang disokong oleh Timbalan Perdana Menteri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

221 ahli Dewan Rakyat juga bersumpah, kecuali Ahli Parlimen Pagoh, Muhyiddin Yassin yang sedang menjalani cuti sakit berikutan pembedahan baru-baru ini untuk membuang tumor dari pankreasnya. - FMT News

IlyTrolak: "Tabik dengan YB Dato Seri KJ"
Komen, pendapat dan cadangan dari pihak pembaca yang budiman, amat kami hargai dan didahului ucapan terima kasih PERINGATAN: Aku Budak Trolak tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pelawat laman ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik laman. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pelawat laman itu sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan