Debat Calon Presiden UMNO 2018 - ::::: Aku Budak Trolak :::::

Blog generasi peneroka FELDA

Sabtu, 30 Jun 2018

Debat Calon Presiden UMNO 2018

Debat calon-calon Presiden UMNO yang dilaksanakan bermula jam 9.30 malam serta disiarkan secara langsung di beberapa saluran televisyen Malaysia. Dua orang calon berada di studio iaitu Tengku Razaleigh Hamzah, YB dan Khairy Jamaluddin, dan seorang melalui lintas langsung terus dari Bagan Datok iaitu Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.

Debat ini merupakan langkah terbaik untuk mempamerkan ketokohan masing-masing dan bagi menyatakan hasrat dan visi yang hendak dicapai oleh calon-calon yang bertanding. Segalanya mungkin telah pamerkan dalam debat tersebut. Terpulang kepada semua perwakilan untuk membuat pemilihan pada 30 Jun 2018 ini. Semoga dengan adanya debat ini, para pemilih akan dapat membuat penilaian terbaik mereka.

Kepada yang tidak berkesempatan atau ingin melihat kembali debat tersebut, saksikan rakaman yang telah dibuat oleh Astro Awani dan kepada semua, buat penilaian anda sendiri.



IlyTrolak: "Buatlah penilaian secara ikhlas dan jujur"
Komen, pendapat dan cadangan dari pihak pembaca yang budiman, amat kami hargai dan didahului ucapan terima kasih PERINGATAN: Aku Budak Trolak tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pelawat laman ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik laman. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pelawat laman itu sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan