Tangki Simpanan Petrol Terbakar, Dua Pekerja Cedera - ::::: Aku Budak Trolak :::::

Blog generasi peneroka FELDA

Ahad, 14 Jun 2020

Tangki Simpanan Petrol Terbakar, Dua Pekerja Cedera

IPOH: Dua pekerja lelaki cedera dalam kebakaran membabitkan tangki simpanan petrol di bawah tanah sebuah stesen minyak mini SMART di Jalan Felda Trolak Utara, Sungkai dekat sini, malam ini.

Jurucakap Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Perak, berkata pihaknya menerima panggilan mengenai kebakaran itu pada 10.26 malam.

"Kami segera mengerahkan sepasukan anggota bomba dari Balai Bomba dan Penyelamat Slim River bagi kerja memadamkan kebakaran. Ketika kejadian, pekerja berkenaan sedang melakukan kerja di kawasan tangki simpanan petrol berkenaan," katanya ketika dihubungi Bernama.

Beliau berkata dua pekerja itu yang melecur di kaki dihantar ke Hospital Slim River untuk rawatan lanjut.

Katanya kebakaran telah berjaya dipadamkan oleh orang awam dengan menggunakan alat pemadam api namun pihak bomba masih melakukan pemantauan di lokasi kejadian.

Punca kebakaran masih disiasat, katanya. – BERNAMA

IlyTrolak: "Text Here"
Komen, pendapat dan cadangan dari pihak pembaca yang budiman, amat kami hargai dan didahului ucapan terima kasih PERINGATAN: Aku Budak Trolak tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pelawat laman ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik laman. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pelawat laman itu sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan