Aplikasi Smartphone Membantu Di Dapur - ::::: Aku Budak Trolak :::::

Blog generasi peneroka FELDA

Ahad, 3 Mei 2020

Aplikasi Smartphone Membantu Di Dapur

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

Pos hari ini hendak mempromosikan beberapa aplikasi yang boleh membantu kita ketika hendak ke dapur atau ketika berada di dapur.

Aplikasi ini diibaratkan sebagai buku, kerana ia hanya perlu diinstall sekali, kemudian boleh dirujuk, walaupun ketika itu data telefon tidak dibuka. Bermakna ia berfungsi secara offline.

Maka, mudahlah untuk kita merujuk, jika besar permukaan gajet kita itu, maka makin jelaskan apa yang dinyatakan dalam aplikasi.

Aplikasi-aplikasi ini juga turut dikemaskini atau diupdate dari masa ke semasa.

Oleh itu kepada para pencinta makanan atau pencinta masakan bolehlah mencuba untuk menginstall aplikasi yang di senaraikan di bawah.

Jika berminat bolehlah klik pada link yang diberikan;

Aneka Resepi Ayam KLIK SINI

Aneka Resepi Biskut dan Kek KLIK SINI

Aneka Resepi Kuih Muih KLIK SINI

Aneka Resepi Lauk-Pauk KLIK SINI

Aneka Resepi Viral KLIK SINI

In Sya Allah, pelbagai aplikasi untuk resepi-resepi lain juga akan disediakan. Oleh itu sentiasalah mengunjungi pautan yang diberikan di bawah dari masa ke semasa. Pautannya ialah KLIK SINI

Semoga bermanfaat kepada semua.

IlyTrolak: "Adakalanya terdapat perkara yang menyenangkan apabila berada dengan teknologi. Tetapi, jika tersalah... lain pula jadinya..."
Komen, pendapat dan cadangan dari pihak pembaca yang budiman, amat kami hargai dan didahului ucapan terima kasih PERINGATAN: Aku Budak Trolak tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pelawat laman ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik laman. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pelawat laman itu sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan